BELL FORUM

Sembang-sembang kosong
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 kad atau tunai utk petrol

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
niki minah

avatar

Posts : 27
Points : 40
Join date : 2011-04-05

PostSubject: kad atau tunai utk petrol   Tue May 03 2011, 09:40

halo..saje nak tau..biasanya korang guna kad atau tunai utk pam petrol????
Back to top Go down
Armomo



Posts : 1
Points : 1
Join date : 2011-05-04

PostSubject: Re: kad atau tunai utk petrol   Wed May 04 2011, 05:35

Pada hari biasa saya bayar dengan duit, tapi sekarang agak bahaya. takut kena rompak. So sekarang saya bayar dengan kad je, lagipun malas nak ke kaunter. Saya reccomend kad ni.

http://www.citibank.com.my/english/credit-cards/shell-credit-card.htm?utm_source=cbol&utm_medium=mainbanner&utm_campaign=shell

Boleh dapat 8% rebate dan ader GPS percuma, tak ambik bazir je.
Back to top Go down
kong1king



Posts : 2
Points : 4
Join date : 2011-04-15

PostSubject: Re: kad atau tunai utk petrol   Fri May 06 2011, 02:52

dah register lah ku ni...
tunggu berita baik saja..
selain daripada 8% rebates, anda juga ada peluang untukdapat GPS percuma kpd setiap kad kelulusan..tapi hanya untuk 20 orang yg register punya..
geram lah sikit kanapa x nak macam dulu untuk 1000 orang...sekarang ku nak tunggu & benar-benar mengandalkan keberuntungan saya ..
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: kad atau tunai utk petrol   

Back to top Go down
 
kad atau tunai utk petrol
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Piston materials
» Pumps (geared variety)
» Metal Fuel Tanks
» Crown Lynn Bambi with petrol lustre glaze
» Glow plug Battery?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BELL FORUM  :: Vehicles & Transportation :: Kelab Kenderaan-
Jump to: