BELL FORUM

Sembang-sembang kosong
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Malaysia ISP

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
lotu



Posts : 23
Points : 31
Join date : 2011-10-09

PostSubject: Malaysia ISP   Tue Jun 21 2016, 12:10

salam kwn2, nk tnya korang pkai mne ISP skrang?
mne stu stable dgn cpt?
ko pnya contract dh nk hbs,nk renew ye...
Back to top Go down
annely



Posts : 36
Points : 50
Join date : 2011-09-10

PostSubject: Re: Malaysia ISP   Tue Jun 21 2016, 12:24

salam bang, I masih pakai Px, tapi contact itu sudah nak habisnya, jadilah nak survey survey mana satu yang cheap dengan cepat...
But kawan I introduce TIME,dia cakap memang cepat,stable dan paling penting ialah murah !!!
Back to top Go down
lotu



Posts : 23
Points : 31
Join date : 2011-10-09

PostSubject: Re: Malaysia ISP   Wed Jun 22 2016, 13:09

annely wrote:
salam bang, I masih pakai Px, tapi contact itu sudah nak habisnya, jadilah nak survey survey mana satu yang cheap dengan cepat...
But kawan I introduce TIME,dia cakap memang cepat,stable dan paling penting ialah murah !!!
Hi, dlu px buat promo, sudh potng ke x,skrang kena u yg potng dia,ksianya,haha
Back to top Go down
burginger



Posts : 30
Points : 34
Join date : 2011-05-18

PostSubject: Re: Malaysia ISP   Wed Jun 22 2016, 22:32

lotu wrote:
salam kwn2, nk tnya korang pkai mne ISP skrang?
mne stu stable dgn cpt?
ko pnya contract dh nk hbs,nk renew ye...

Maxis 100mb.
Back to top Go down
lotu



Posts : 23
Points : 31
Join date : 2011-10-09

PostSubject: Re: Malaysia ISP   Thu Jun 23 2016, 18:30

burginger wrote:

Maxis 100mb.
Rm330 for 100Mbps in maxxs? speed dgn signal stable ke? ade limit quota x?
Back to top Go down
burginger



Posts : 30
Points : 34
Join date : 2011-05-18

PostSubject: Re: Malaysia ISP   Fri Jun 24 2016, 00:27

lotu wrote:
burginger wrote:

Maxis 100mb.
Rm330 for 100Mbps in maxxs? speed dgn signal stable ke? ade limit quota x?

pelanggan maxis pospaid dpt discount.
pelan ni mmg xde kuota. speed 100mb.
Back to top Go down
lotu



Posts : 23
Points : 31
Join date : 2011-10-09

PostSubject: Re: Malaysia ISP   Sat Jun 25 2016, 02:30

burginger wrote:

pelanggan maxis pospaid dpt discount.
pelan ni mmg xde kuota. speed 100mb.
bang,100Mbps kat time harga rm149 sje...
jimat byk2
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Malaysia ISP   

Back to top Go down
 
Malaysia ISP
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» my trip to Legoland Malaysia NOV 2012
» GBH Crown Lynn Kuala Lumpur Malaysia
» I AM MALAYSIA STONE LOVER!
» Some Stunning Wrightia Religiosa from Malaysia.
» 3rd Malaysia Bonsai Carnival-Baeckea Frutescens almost steal the show

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BELL FORUM  :: Request Movie,Video Clip,Mp3,Software dll :: Others-
Jump to: