BELL FORUM

Sembang-sembang kosong
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Kenapa tayar Michelin gitu mahal ?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
SusanChong007



Posts : 18
Points : 28
Join date : 2011-04-11

PostSubject: Kenapa tayar Michelin gitu mahal ?    Mon Oct 27 2014, 09:54

Nak tanya satu soalan.. kelmarin je i compare beberapa jenama tayar utk harga.. baru tahu Michelin PS3 adalah tayar yg paling mahal kat kedai.. ketiga tiga kedai pun sama.. mengapa tayar ni boleh begitu mahal ?
Back to top Go down
Nana00

avatar

Posts : 45
Points : 59
Join date : 2013-10-12

PostSubject: Re: Kenapa tayar Michelin gitu mahal ?    Mon Oct 27 2014, 20:47

SusanChong007 wrote:
Nak tanya satu soalan.. kelmarin je i compare beberapa jenama tayar utk harga.. baru tahu Michelin PS3 adalah tayar yg paling mahal kat kedai.. ketiga tiga kedai pun sama.. mengapa tayar ni boleh begitu mahal ?

agar.. utuk kereta mewah... mmg nak tayar mewah!
Back to top Go down
Undertaker

avatar

Posts : 30
Points : 34
Join date : 2011-10-12

PostSubject: Re: Kenapa tayar Michelin gitu mahal ?    Mon Oct 27 2014, 22:41

Bagi I semua tayar sama je. U boleh beli jenama lain seperti bridgestone dan goodyear. Terpulang pada jenis kreata yang kamu pandu. Michelin PS3 bagus dalam performasi jalan. Kalao u tak kisah, belilah tayar biasa yg lebih murah sebab lebih jimat wang.
Back to top Go down
annely

avatar

Posts : 36
Points : 50
Join date : 2011-09-10

PostSubject: Re: Kenapa tayar Michelin gitu mahal ?    Wed Oct 29 2014, 06:39

I kapai tayar michelin PS3 juga. rsa best la sebab i selalu kena outstation kat JB dan Penang.. jadi kena beli tayar yg bagui sikit. i juga suka speeding.. haha.. masa speeding ,tayar ni agak stable la.. brake pun sgt bagus.. tahan lama la tayar ni
Back to top Go down
SusanChong007



Posts : 18
Points : 28
Join date : 2011-04-11

PostSubject: Re: Kenapa tayar Michelin gitu mahal ?    Wed Oct 29 2014, 21:07

Semalam I try Volkwagen Jetta kawan. Amboi I cukup suka grip PS3 yg kuat. Jadi I nak pakai atas Audi A4 I. X kira nak payar extra bagi perfomasi tayar yg bagus atas kedua-dua jalan basah dan kering.
Back to top Go down
kimsian86



Posts : 28
Points : 44
Join date : 2011-09-11

PostSubject: Re: Kenapa tayar Michelin gitu mahal ?    Fri Oct 31 2014, 06:29

kalau dah berupaya beli kete yg bagui, kenapa pulah nak jimat wang tayar ? lagipun performance car mestilah pakai tayar performance
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kenapa tayar Michelin gitu mahal ?    

Back to top Go down
 
Kenapa tayar Michelin gitu mahal ?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» The Michelin Woman
» Bridgstone Serenity All season

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BELL FORUM  :: Vehicles & Transportation :: Kelab Kenderaan-
Jump to: