BELL FORUM

Sembang-sembang kosong
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Piala Dunia 2014..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Pau Daging

avatar

Posts : 12
Points : 16
Join date : 2012-03-22

PostSubject: Piala Dunia 2014..   Sun Jul 13 2014, 23:35

Dah akhir pulak Piala Dunia untuk kali ni..
Lepas Brazil kalah teruk dengan 7-0, malu untuk peminat brazil macam saya ni tengok bola lagi..
Tapi nak tanya jugak siapa yang menang untuk tahun ni?? Patut dia jadi pemenang untuk Alexander cup ni??
Letih pulak dah 1 bulan jadi PANDA gilakan piala dunia ni, masa untuk jadi normal balik..
Yang menang tu TAHNIAH lah.. Yang kalah pulak mari kita jumpa lagi di Russia untuk Piala Dunia 2018 nanti!!
Sini ada lagu untuk semua peminat #GilaBola macam i..
Back to top Go down
annely

avatar

Posts : 36
Points : 50
Join date : 2011-09-10

PostSubject: Re: Piala Dunia 2014..   Tue Jul 15 2014, 12:34

pikochew wrote:
Dah akhir pulak Piala Dunia untuk kali ni..
Lepas Brazil kalah teruk dengan 7-0, malu untuk peminat brazil macam saya ni tengok bola lagi..
Tapi nak tanya jugak siapa yang menang untuk tahun ni?? Patut dia jadi pemenang untuk Alexander cup ni??
Letih pulak dah 1 bulan jadi PANDA gilakan piala dunia ni, masa untuk jadi normal balik..
Yang menang tu TAHNIAH lah.. Yang kalah pulak mari kita jumpa lagi di Russia untuk Piala Dunia 2018 nanti!!
Sini ada lagu untuk semua peminat #GilaBola macam i..


Joe Fizzow !! Sangat style la rapping dia!! Video ini membuatkan saya ikut iramanya secara semula jadi.. Bola sepak bukan sukan sahaja..Ia jugak dapat mengeratkan hubungan antara satu sama lain dengan menakjubkan sekali! Perlawanan akhir antara Germany dan Argentina pada waktu 3 pagi, saya sudah bersedia dan berada di Dataran Merdeka untuk menyaksikan perlawanan akhir. Ribuan orang berkumpul di sana termasuk menteri2 kita and selepas akhirnya perlawanan tu Semua orang bersalam dengan satu sama lain ! inilah keadaan yang jarang saya jumpa di negara ini!
Back to top Go down
Nana00

avatar

Posts : 45
Points : 59
Join date : 2013-10-12

PostSubject: Re: Piala Dunia 2014..   Wed Jul 16 2014, 05:59

world cup final ada klose tentu menarik ,sy peminat jerman dah banyak tahun..
tapi hari tu ada orang yg tak peduli dan menjerit kuat2 ,dia tak tau ini akan ganggu orang lain tidur..
Back to top Go down
lumberkereta



Posts : 33
Points : 41
Join date : 2011-05-03

PostSubject: Re: Piala Dunia 2014..   Thu Jul 17 2014, 06:56

pikochew wrote:
Dah akhir pulak Piala Dunia untuk kali ni..
Lepas Brazil kalah teruk dengan 7-0, malu untuk peminat brazil macam saya ni tengok bola lagi..
Tapi nak tanya jugak siapa yang menang untuk tahun ni?? Patut dia jadi pemenang untuk Alexander cup ni??
Letih pulak dah 1 bulan jadi PANDA gilakan piala dunia ni, masa untuk jadi normal balik..
Yang menang tu TAHNIAH lah.. Yang kalah pulak mari kita jumpa lagi di Russia untuk Piala Dunia 2018 nanti!!
Sini ada lagu untuk semua peminat #GilaBola macam i..

Rasanya Joe Flizzow ni boleh menjadi Rapper terbaik di Malaysia tak??
Lirik Bola-nola-bo tu sedap sangat dengan lagu yang dia bawa ni..
Alangkah bertuah ada Syarikat besar yang menyikong artis tempatan dan membolehkan mereka menunjuk bakat mereka!!
Joe ni ada banyak lagu yang sedap seperti Untukmu berduet dengan Ila Damiaa, tapi tak boleh ikut apa yang di rap oleh Joe.. Tak cukup tahap untuk i belajar lol! 
Back to top Go down
miniang



Posts : 59
Points : 65
Join date : 2011-10-09

PostSubject: Re: Piala Dunia 2014..   Thu Jul 17 2014, 14:47

nana00..u jugak peminat bola sepak kan?takkan la tak faham bila pasukan kegemaran you jaringkan goal..perasaan tu..hahhaa..Kalau anda tak tidur..hanya untuk tengok bola..bagi sokongan kepada pasukan kegemaraan anda..tetapi pasukan tu kalah akhirnya..apa rasanya? Saya tanya kerana saya bukan peminat bola sepak..hehe..dalam video tu banyak babak yang lucu la..terutamanya, orang tu menjadikan bola sebagai topi..hahaha..kelakarnya!! Saya akan kongsikan video ini kepada ahli keluarga dan kawan2 saya..bagaimana dengan anda semua? huhu..
Back to top Go down
mikkesho



Posts : 49
Points : 61
Join date : 2011-09-13

PostSubject: Re: Piala Dunia 2014..   Sat Jul 19 2014, 12:57

piala dunia masih topik hangat,kamu semua tak henti cakap pasalnya.
perlawanan akhir piala dunia memang menarik, saya peminat Jerman.
memang gembira masa Gotze masuk goal,tahniah Jerman.
Back to top Go down
qqbeh



Posts : 20
Points : 28
Join date : 2012-03-18

PostSubject: Re: Piala Dunia 2014..   Sat Jul 19 2014, 13:46

Tak boleh nafikan yang Piala Dunia kali ni menarik sangat sampai banyak pasukan yang patut menang pun dah kalah teruk, siapa lagi kalau bukan Brazil...
Masa Perlawana akhir i memang rasa Germany akan menang kerana masa lawan Brazil dengan Germany, sudah tau yang Germany menang tapi tak sangka menang sikit saje tongue 
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Piala Dunia 2014..   

Back to top Go down
 
Piala Dunia 2014..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BELL FORUM  :: Sports, Recreation & Hobby :: Bola Sepak-
Jump to: