BELL FORUM

Sembang-sembang kosong
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Tayar utk Mitshubishi Evo X

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ZombieTan007



Posts : 19
Points : 23
Join date : 2011-04-11

PostSubject: Tayar utk Mitshubishi Evo X   Mon Nov 25 2013, 02:34

dah puas sesearch tayar yg sesuai utk Mitshubishi Evo X - 2007 sya.. tapi i dengar ada byk pro dan con utk setiap brand.. ingin tanya kat sini siapa pernah pakai kete cam saya? Apa jenama tayar yg ko pakai ? Saiz tayar saya
245/40 ZR18 93W
Back to top Go down
Undertaker

avatar

Posts : 30
Points : 34
Join date : 2011-10-12

PostSubject: Re: Tayar utk Mitshubishi Evo X   Mon Nov 25 2013, 20:02

I apa-apa pun pakai. Asalnya ia tahan lama dan selamat. Harga juga kena murah lah, kalo mahal sangat tapi fungsi tak baik, tak berbaloikan?
Back to top Go down
missycheesie



Posts : 23
Points : 25
Join date : 2012-01-23

PostSubject: Re: Tayar utk Mitshubishi Evo X   Tue Nov 26 2013, 13:22

Kalao masih keliru apa nak pilih...boleh cuba Michelin Pilot Sport 3 sebab mmg kuat dan tahan lasak...yg penting sgt efficient tu!
Back to top Go down
kimsian86



Posts : 28
Points : 44
Join date : 2011-09-11

PostSubject: Re: Tayar utk Mitshubishi Evo X   Thu Nov 28 2013, 05:32

saya suggest michelin. tayar mereka lebih tahan lama berbanding dengan tayar yokohama dan dunlop yang saya pernah guna. Lepas dik try bagi tau saya review ya.Very Happy 
Back to top Go down
esther_chan



Posts : 16
Points : 18
Join date : 2011-09-11

PostSubject: Re: Tayar utk Mitshubishi Evo X   Fri Nov 29 2013, 07:11

Pakai sajalah 2nd tayar...kalao x ada budget macam mana nak beli yg bagus dan mahal? saya pun dah pakai 2nd selama 2 tahun pun ok juga.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Tayar utk Mitshubishi Evo X   

Back to top Go down
 
Tayar utk Mitshubishi Evo X
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BELL FORUM  :: Vehicles & Transportation :: Kelab Kenderaan-
Jump to: